Mogelijkheden free publicity op internet niet benut

16 augustus 2004, 20:29

Marketing-online.nl: Internet biedt organisaties allerlei mogelijkheden om free publicity te genereren. Maar veel organisaties weten niet hoe ze er effectief gebruik van kunnen maken. Dit zijn de voornaamste uitkomsten van het afstudeeronderzoek dat Stefan Herwig heeft verricht als onderdeel van de studie Bedrijfscommunicatie en Digitale Media aan de Universiteit van Tilburg.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    L van Arkel

    Hallo Marco derksen,

    Op het moment ben ik bezig met een klein onderzoek naar Nike en haar policies tenopzichte van het genereren van free publicity. Ik werd naar deze site doorgelingkt maar in dit artikel zie ik geen specifieke resultaten van bedrijven staan. Nu is mijn vraag heb jij bevindingen gedaan over nike en zou ik deze eventueel kunnen gebruiken?

    mvg l. van Arkel


    26 september 2006 om 14:10

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!