Groeien met agile marketing? Kom naar Online Tuesday #89

27 april 2019, 09:40

“Agile is not a way of working, it’s a way of life.” Een veelgehoorde quote onder de believers in agile marketing. Hoewel Online Tuesday als uitgangspunt heeft dat online marketing juist onze way of life is, zetten we op 14 mei eens heel bewust onze agile-bril op. Wat kunnen marketeers die nog niet zo werken ermee? En voor hen die er al wel mee werken: hoe kan het nóg beter?

Online Tuesday #89 gaat over wat er gebeurt als je de agile manier van werken in marketing-organisaties implementeert. Hoe is het om als marketeer te werken volgens op de agile-principes? Dat is de belangrijkste vraag tijdens deze avond. Daarnaast gaat het over de agile manier van communiceren met termen als burndowns, epics, sprints, scrums, squads, standups en tribes.

“Agile Marketing: hoe staat het met de inzet van burndowns, epics, sprints, scrums, squads en standups?”

Op 14 mei delen drie sprekers hun ervaring hoe het is om met agile-principes te werken in hun eigen marketing-organisatie en wat ze ervan hebben geleerd. Eén naam kunnen we alvast prijsgeven: Tim van Letht komt spreken over de visie, strategie en tactieken van Interpolis op het gebied van agile marketing. Als Lead Multidisciplinary Scrum Teams realiseert hij digitale projecten zoals de Interpolis-website, veilige customer-platforms en de nieuwe apps voor een klantenbestand van meer dan één miljoen gebruikers.

Online Tuesday vindt plaats bij IBM Amsterdam aan de Johan Huizingalaan 765 (naast het B. Amsterdam gebouw). Vergeet je ID niet want medewerkers van IBM controleren alle registraties. Zonder identiteitsbewijs kun je helaas niet naar binnen. Wees op tijd, want we beginnen stipt om 19.30 uur.

Schrijf je snel in voor dit agile-event

De inschrijving is vanaf nu geopend. Er zijn 250 plaatsen beschikbaar dus wacht niet te lang. Verzeker je nu alvast van een kaartje voor jezelf en neem eens een klant of collega meer voor wie het topic interessant kan zijn. Ben je te laat en zijn die plaatsen vergeven? Meld je dan aan voor de wachtlijst. Je ontvangt dan automatisch een bericht als er een plaatsje voor je vrijkomt.

Als je bent aangemeld op Meetup.com, registreer je dan ook nog op Eventbrite. Het Eventbrite-ticket geldt namelijk als toegangsbewijs voor de avond. Be agile, be there!

Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, DQ&A, Newpeople en Reprise, en gesponsord door hoofdsponsor Pünktlich en subsponsoren Awin, Affiliate Summit en EDM Digital Solutions. De locatie-sponsor is IBM.

Jeroen Mirck
Communicatieadviseur bij Gemeente Beverwijk

Jeroen Mirck (1971) was hoofdredacteur van Marketingfacts van januari 2018 tot augustus 2020. Momenteel is hij communicatieadviseur bij Gemeente Beverwijk. Eerder was hij journalist voor media als Adformatie, MarketingTribune, Emerce en De Ondernemer.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!