Ons koopgedrag en het klimaat #adv

17 juli 2019, 08:45

In hoeverre is de NL consument zich bewust van de klimaatverandering? Motivaction deed er onderzoek naar. In deze whitepaper lees je alle resultaten. Is de consument bereid om zijn of haar aankoopgedrag aan te passen? En wat betekent dit concreet voor de fabrikant en retailers?

Download hier het whitepaper

Climate Neutral Group werkt vol passie aan het terugdringen van het klimaatprobleem. Samen met onze grondleggers – Triodos Bank, DOEN Participaties BV, Raptim Humanitarian Travel en – lopen wij sinds 2002 voorop in het stimuleren van klimaatneutraal ondernemerschap. Wij begeleiden organisaties op gestructureerde wijze in de transitie naar klimaatneutraliteit. Dan doen we door bewustwording te creëren over broeikasgasemissies: CO2-uitstoot . Door inzicht te bieden, te helpen bij reductiemaatregelen en het mogelijk maken van compensatie.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!