Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Wat ga jij met je merk doen op marketplaces? #adv

24 juli 2019, 08:00

Kun je als online retailer of merk nog wel ontbreken op marketplaces? Feit is dat de grootste spelers steeds dominanter worden. Bol.com bijvoorbeeld is tegenwoordig al platform first. Vind de antwoorden op al je marketplaces-vragen tijdens het eerste Twinkle Marketplaces Event op 29 oktober. Boek je ticket vóór 1 augustus en krijg het boek ‘Het einde van concurrentie?’ van Cor Molenaar cadeau!

Boek je ticket

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!