Word jij in één dag experience-marketeer? #spon
#TNE19: Nog honderd gratis kaarten
The Next Event, het kennisevenement op woensdag 18 september 2019 in De Broodfabriek in Rijswijk, is dé plek om alles te weten te komen over experience-marketing, live communicatie en events. Op één dag zijn daar vier podia vol relevante sprekers én is de vloer gevuld met negentig huiskamerstands waar kennissessies plaatsvinden. Als bezoeker kun je na aanmelding stoelen reserveren voor de diverse sprekers en je eigen programma vullen met de kennissessies van jouw interesse. Toegang voor de lezers van Marketingfacts.nl is gratis. Let op: er zijn nog honderd kaarten beschikbaar, dus schrijf snel in!
De wereld verandert en snel ook. Ook in ons vak zie je dat terug. Wist je dat uit onderzoek van vorig jaar 34 procent van het marketingbudget naar live, events en experiences ging? Dat Nederland daarmee voorop loopt in Europa?* En dat 80 procent van de bedrijven voor 2020 stabiele of groeiende ‘eventbudgetten’ verwacht?** Experience en beleving, ze spelen een rol binnen marketing en communicatie als nooit te voren.
Het is ook logisch: in een wereld waar het maximum aan prikkels al bereikt is, waar de festivals miljoenen bezoekers trekken, daar is de beleving, de experience, dé manier geworden om je merk of product te vermarkten. Hoe jij dat doet, hoe jouw merk of bedrijf op de kaart gezet wordt met events en hoe de content van events als motor kan dienen voor jouw campagnes, gedragsverandering en keiharde effecten? Die antwoorden krijg je op The Next Event: negentig kennissessies en vier podia vol sprekers. De toegang is gratis en je bepaalt je eigen programma. Zorg dat je er bij bent en dat events, live en experiences ook jouw marketinginspanningen naar nog grotere impact stuwen. #TNE19: inschrijven
“Experience en beleving, ze spelen een rol binnen marketing en communicatie als nooit te voren”
Benieuwd naar het programma?
Podium 1: Hoe ziet ‘The Next Event’ eruit?
- WhatsApp voor events. Effectief communiceren, engagement, data, upselling
- Influencers? Hoe zet je hen in voor je merk, bedrijf en rondom jouw evenement?
- Eventtrends: ontwikkelingen, voorspellingen en kansen
- Content creëren: van onschatbare waarde voor events
Podium 2: Praktische input – workshops
- Workshop eventdesign: van stoelen naar doelen
- Volle zalen: de beste strategie voor een uitverkocht event
- Presenteren: hoe breng je mensen in beweging?
Podium 3: Learn from the Best
- Events als effectief middel van de bedrijfsstrategie
- De impact van technologische ontwikkelingen
- Neuromarketing meets experience-marketing
- Live als meest krachtige tool voor gedragsverandering
- Hoe creëer je waarde en hoe meet je dat?
Podium 4: Het evenement dat niemand wil missen – masterclass
Laagdrempelige tips, do’s en don’ts van eventexpert Erik Peekel. Hij neemt je mee langs voor- en natraject en natuurlijk alle tips die je nodig heeft voor een impactvol event.
Negentig kennissessies!
En dan zijn er nog negentig kennisexposanten met een eigen huiskamerstand. Zij staan niet te zwaaien met vlaggen of logo’s, maar delen hun expertise en kennis. Op onderwerp. Dus meer weten over hoe komt je tot interactie, tips voor events in een bepaalde locatie, duurzame evenementen, data halen uit je bezoekers, et cetera et cetera.
Kom ook naar The Next Event
In één dag een volwaardig experience-marketeer? Het kan. Woensdag 18 september in de Broodfabriek in Rijswijk bieden we een ongekend kennis- en netwerkprogramma. Vier podia, negentig kennissessies! Voor jou en je collega hebben we nog gratis kaarten klaarliggen. We verwelkomen je graag als één van de honderden merken, bedrijven en instanties, die zich die dag volledig laten onderdompelen in de wereld van experiences en events. Kom naar The Next Event 2019.
* Industry Survey 2018
** IDEA opdrachtgeversonderzoek 2019