Convenant PMA met internetexploitanten

10 september 2004, 12:06

Het Platform Media-Adviesbureaus (PMA) heeft met een aantal grote internetexploitanten (AdLink, Ilse Media, MSN en WebAds) een convenant gesloten waarin afspraken zijn gemaakt over de in- en verkoopvoorwaarden voor advertentieruimte in digitale media.

De afspraken die vanaf 1 september gelden, hebben betrekking op standaardisering van de aanvraagprocedure, tariefkaarten, facturatie, campagnemagement, levering prestatie, annulering, aanlevering, betalingsvoorwaarden en afstemmen van de admanagmentsystemen. Als uitgangspunt zijn de inkoopsvoorwaarden van het PMA gehanteerd (bron: Adformatie).

Btw, heeft het PMA nog steeds geen eigen website?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!