Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Schiphol zet de wachtrij ‘on hold’ #adv

12 maart 2020, 08:26

Om de doorstroom van reizigers op de luchthaven te versnellen, zet Schiphol een proef op rond de afhandeling van bagage. Eén van de opties is dat reizigers hun koffer(s) vast afgeven op P3 langparkeren. Dit ligt ook in lijn met de nieuwe purpose van Schiphol, ‘Connecting your World’, waarover Head of Passenger Experience Berend-Jan Rietveld komt vertellen tijdens het CustomerFirst Congres op 14 mei.

Bestel vóór 15 maart je early bird ticket

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!