Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Kom naar de (veilige) NIMA Marketing Week 1,2,3 september! #adv

18 augustus 2020, 11:24

In een jaar waarin bijna alle marketingevents, congressen, bijeenkomsten en awardshows werden afgelast gaan wij dóór. Daar hebben we even op moeten puzzelen, maar we garanderen je een dag die een geweldige live-ervaring combineert met optimale veiligheid en – uiteraard – nauwkeurige navolging van de RIVM-regels en voorschriften. Ben jij er ook bij? 1,2 of 3 september. Live en/of online?

Bekijk het programma

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!