Je bekijkt een artikel van

Hoe bouw je een succesvol marketingteam? #adv

11 februari 2021, 09:57

Als eindverantwoordelijke voor de marketing ben jij ieder dag bezig om het beste uit jezelf en jouw team te halen. Je probeert tijd te vinden om vooruit te kijken en te onderzoeken hoe jullie verder komen. Dat is niet altijd even makkelijk. Er komen veel facetten bij kijken en tijd is schaars. Dus hoe doe je dat dan? Leon Jansen SMP, heeft diverse keren succesvolle (digital) marketingteams opegbouwd voor gerenommeerde organisaties in een verscheidenheid aan bedrijfstakken. Aan de hand van het Marketing Groei Model, ook wel het 7S-groeimodel genoemd, geeft hij je inzicht in de samenhang van zeven elementen om tot een succesvol, schaalbaar marketingteam te komen. Wil jij ook weten wat de ideale route is voor jouw marketingteam? Volg dan op 26 februari de NIMA Workshop: Het Bouwen van een Succesvol Marketingteam.

Schrijf je nu in

NIMA is het Nederlands Instituut voor Marketing, een beroepsvereniging voor professionals in het marketingvak. We bieden marketeers de gelegenheid elkaar te ontmoeten en van elkaar te leren op verschillende niveaus: omdat ze in dezelfde specialisatie hebben, omdat ze in elkaars directe omgeving werken of omdat ze op een vergelijkbaar niveau functioneren. NIMA heeft een divers aanbod (bij-) scholing en opleiding via korte eigen marketingtrainingen en is bekend als het instituut waar je examen kunt afleggen op NIMA A-, B- of C-niveau. NIMA is aangesloten bij de European Marketing Confederation. Sluit je aan bij NIMA!

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!