Je bekijkt een artikel van

Mag ik even de aandacht? #adv

7 mei 2021, 08:56

Aandacht is een hot topic onder marketeers. Door de digitalisering en fragmentatie van media is aandacht nog nooit zo schaars geweest. Jouw doelgroep kan kiezen uit veel te veel prikkels om de aandacht op te vestigen. Maar er is ook goed nieuws. Want mensen besteden meer aandacht aan content dan ooit. Maar hoe zorg je er als merk voor dat de doelgroep besluit om aandacht en geld te besteden aan jouw merk? Tijdens de NIMA Workshop: Aandachtsmarketing leer je hoe je met zes wetenschappelijk bewezen aandachtstrekkers effectiever kunt communiceren, zodat je de aandacht van je doelgroep wel verdient.

Voor meer informatie en aanmelden ga je naar: Nima.nl

NIMA is het Nederlands Instituut voor Marketing, een beroepsvereniging voor professionals in het marketingvak. We bieden marketeers de gelegenheid elkaar te ontmoeten en van elkaar te leren op verschillende niveaus: omdat ze in dezelfde specialisatie hebben, omdat ze in elkaars directe omgeving werken of omdat ze op een vergelijkbaar niveau functioneren. NIMA heeft een divers aanbod (bij-) scholing en opleiding via korte eigen marketingtrainingen en is bekend als het instituut waar je examen kunt afleggen op NIMA A-, B- of C-niveau. NIMA is aangesloten bij de European Marketing Confederation. Sluit je aan bij NIMA!

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!