(PR Academy de Podcast) Igor Beuker over Mad Men en Math Men

7 juni 2021, 10:30

Hoe data een steeds centralere rol is gaan spelen in de marketingmix

Igor Beuker is succesvol ondernemer met meerdere exits, bekend spreker op het gebied van marketing en innovatie en investeerder in social startups. In deze aflevering van PR Academy de Podcast vertelt hij over het belang van innovatie en hoe hij PR inzet om bekend, bemind en geboekt te worden.

PR Academy de Podcast is dé plek waar host Aaron Mirck (PR-adviseur en oprichter van PR-tool Presscloud) alles uit de doeken doet over de wereld van PR. Hij duikt om de twee weken de diepte in met gasten uit de industrie, topondernemers, PR-fanaten en persbericht-goeroes. Ben je benieuwd? Goed zo, wij ook. Ontdek hoe je gratis publiciteit scoort, leert denken als een journalist en zo je merk bekend en geliefd maakt.

“Bekend maakt bemind, maakt geboekt, maakt een hogere fee.” Dat is hoe Igor Beuker, de kracht van publiciteit beschrijft. Ook deelt Beuker een aantal interessante PR-trucs.

Samen met Igor Beuker verdiep ik me in de evolutie van de moderne marketeer. Ontdek hoe Math Men de afgelopen jaren het stokje over hebben genomen van Mad Men en data een steeds centralere rol is gaan spelen in de marketingmix.

Presscloud · S1E3 – Igor Beuker over Mad Men en Math Men

Aaron Mirck is denker, schrijver en spreker over technologie. Hij publiceerde een dichtbundel over technologie: Dit algoritme deugt niet en een etiquettegids voor het digitale tijdperk: Niet appen tijdens het eten. Hij maakt zich druk om hoe dom we omgaan met slimme technologie. Zijn missie: zorgen dat we bewuster omgaan met technologie, zodat we slimmer werken, minder afgeleid en gestrest zijn en gelukkiger worden.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!