Mercedes Loves Benz
Via de microsite LoveMercedes maakt de bezoeker kennis met wat ze zelf de essentie van Mercedes-Benz noemen. Bezitters van een Mercedes vertellen hun verhaal met woorden, foto’s en video’s. Opnieuw prachtig gemaakt!
Via de microsite LoveMercedes maakt de bezoeker kennis met wat ze zelf de essentie van Mercedes-Benz noemen. Bezitters van een Mercedes vertellen hun verhaal met woorden, foto’s en video’s. Opnieuw prachtig gemaakt!
Ik krijg een dode link Marco.
Aangepast. Kijk vooral ook even naar de commercials en geniet. Wat mij betreft hebben ze online een aardige sfeer weten te creeren.
Subliem. Stirling Moss in de Mille Miglia.
En nóg zijn er mensen die de mogelijkheden van on line branding niet erkennen…zoals bij Philips
Inderdaad een mooi voorbeeld van online branding. Vind zowiezo dat de autoindustrie erg mooie online campagnes maakt. Zal ze binnenkort weer eens op een rijtje zetten.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!