Wie is Eccky?

29 november 2004, 07:15

Wie is Eccky?Morgenavond wordt tijdens de VIP-avond van Marketing3 bekend gemaakt wie Eccky is. Het zou de wereldprimeur zijn op het gebied van social networking games.

Eccky is ontwikkeld door MediaRepublic en via Hyped hebben we inmiddels al wat informatie bij elkaar gesprokkeld door op deze, deze en deze pagina’s te kijken. Een ding is zeker, de makers van Eccky hebben er een weblog aan gekoppeld. Of zou die alleen tijdens de projectfase zijn gebuikt?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

6 Reacties

    tamagotchi

    Het is dus een virtuele tamagotchi?

    Niets nieuws, me dunkt.

    Een soort van screensaver zoals we in 1995 al hadden.

    Je weet wel: die vis die je moest voeden, vertroetelen en vermaken door met je muis bepaalde patronen te maken en of te klikken.


    30 november 2004 om 09:21
    iza

    Maakte jij je eigen vis dan?


    30 november 2004 om 22:00
    Jan

    Och och och, wat is het toch moeilijk om je mond te houden 😀

    – Flash Developer Eccky


    1 december 2004 om 12:06
    media

    Heb gisteren de lancering van Eccky bijgewoond. Indrukwekkend, veel aandacht voor details van het spel en volgens mij een succesnummer onder jongeren. Zie mij zelf echter nog niet een virtuele baby met een MSN-date maken en grootbrengen. Heb al niet eens genoeg tijd om met mijn eigen kinderen te spelen, laat staan met een virtual one 🙂

    Bas en Yme, heel veel succes met Eccky!


    1 december 2004 om 14:25
    jan

    Ik heb net ook de presentatie gezien op marketing3. Ben erg benieuwd. Misschien ga ik het wel eens een keer proberen. Wel mijn partner goed uitzoeken, anders wordt het kind bij voorbaat al niets.


    1 december 2004 om 16:45
    Alicia

    Ja,ik zie mezelf geen goede moeder,het huilt continu,De vader is veeeeel aardige,su6!

    P.S KIJK UIT VOOR VIRUS


    11 januari 2006 om 11:15

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!