VVP Online
RECORDAANTAL BEZOEKERS COCKPIT
Cockpit, het extranet van Amev, trekt in 2004 een recordaantal bezoekers van ruim 1,3 miljoen. Amev introduceerde Cockpit in 1999. In 2002 kwamen er nog 304.293 bezoekers naar het extranet en in 2003 waren dat er 862.134.
GENERALI STELT BEST WEBSITE AWARD IN
Generali heeft de Best Website Award ingesteld. De prijs richt zich op intermediair dat met de verzekeraar samenwerkt. Tussenpersonen die denken met hun website voor de Award in aanmerking te komen, kunnen zich aanmelden tot 15 februari.
http://www.nijgh.nl/assudoc/vvp_archief/index.html
10/12 DISCUSSIE CENTRAAL OP NATIONALE DAG VERZEKERINGS MARKETING
Merkbeleid, merkstrategie en de kernwaarden van een merk. Dat waren topics die aan bod kwamen tijdens de tiende Nationale Dag Verzekerings Marketing die VVP gisteren organiseerde in de Rotterdamse Kuip. Peter Houtman, oud-voetballer van Feyenoord, gaf een kijkje in de keuken van het sterke voetbalmerk en ging tevens in op de betekenis van het Feyenoord-gevoel. Jan Boven, lid van de Hoofddirectie van Reaal, besprak de strategie achter de merkwisseling van Hooge Huys naar Reaal, waarbij zowel de successen als de valkuilen aan bod kwamen. Interactiviteit stond centraal bij de Open Space conferentie van Goos Geursen. Een Open Space bijeenkomst is een vrijhandelsmarkt voor idee?n, ervaringen en initiatieven zonder agenda vooraf. Belangrijke items waar de deelnemers graag zelf de discussie met collega’s over aangingen, waren: transparantie, identiteit, ketenintegratie, internet en cross selling. In de interactieve workshops behandelde IG&H Management Consultants het onderwerp cross selling, ging Twynstra Gudde in op het onderwerp ‘internal branding’, liet The Human Effect de deelnemers door de ogen van een kind kijken naar het eigen marketingvak en hield William van Vessum de deelnemers een leerzame spiegel uit andere branches voor.