Ziektekostenverzekeraars maken zich op voor topdrukte
Deze maand vallen weer de nieuwe ziekte-kostenverzekeringspolissen op de deurmat. Verzekeraars verwachten dat de klanten zich uitgebreid zullen gaan beraden op de veranderingen die per 1 januari in de ziekten-kostenpremies worden ingevoerd. Ze denken dat de consument flink gaat winkelen, op zoek naar de goedkoopste verzekeraar met de beste voorwaarden.
In tegenstelling tot vorig jaar moet ik zeggen dat ik maar weinig online campagnes voorbij zie komen. Wordt internet dit jaar massaal overgeslagen als medium of zit ik domweg op de verkeerde websites te kijken? Welke online campagnes hebben jullie al gespot?
Ik heb gezien anderzorg, amercom, zilveren kruis (op o.a. qoop.nl en gezondheidsnet)
Banners van amicon gespot op planet.nl en tiscali.nl.
Heb gezien OHRA via MSN (als je messenger start)
Ohra, Zilveren Kruis, Amicon, Anderzorg, CZ.
Zelf vind ik het ook opvallend rustig tot nu toe. Zelfs op televisie.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!