Loden Leeuw 2004

16 januari 2005, 23:32

Vanavond wordt de Loden Leeuw uitgereikt in de tv-uitzending van Tros Radar. De Loden Leeuw is de publieksprijs voor de meest irritante tv-reclame van het jaar. In de race voor deze prijs zijn o.a. de ringtones van Jamba, de Telefoongids met Arno Grunberg, Chupa-Chuplollies met Daphne Deckers en Becam met Leningman Frits Bom. Zoals eerder aangegegeven, is er wat mij betreft maar een winnaar en dat is Becam met Leningman Frits Bom.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

4 Reacties

    Kasper Katje

    Ik vind persoonlijk de Jamba reclame veel erger omdat als je niet echt kijkt Frits niet eens opvalt maar de Crazy Frog schalt op sommige zenders om de 10 minuten door je huis.

    Het origineel van de belgische F1 coureur vond ik leuk maar overdaad schaadt.


    17 januari 2005 om 05:16
    Frits B

    Ze hebben blijkbaar de pagina al aangepast en de oude uitslagen geplaatst. Voor de liefhebber hier alvast de uitslagen zoals deze eerder vandaag op de site stonden (percentages zijn afgerond):

    1. De Becam Leningman 35%

    2. Jamba met 25%

    3. Schimmelnagels met 20%

    4. De Telefoongids met 9%

    5. Chupa Chups met 8%


    17 januari 2005 om 15:26
    media

    Als het inderdaad waar is hebben ze dat weer lekker knullig gedaan bij de tros. Maar ik krijg dus wel gelijk met mijn voorspelling 🙂


    17 januari 2005 om 17:33
    Evert Jan

    Vanaf nu mag jij mijn toto formulier invullen!


    17 januari 2005 om 19:57

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!