Parool doet aan klantenbinding

31 januari 2005, 11:00

Kranten hebben het moeilijk. Steeds meer abonnees laten met de komst van internet de dagbladen links liggen. Zo ook een collega van mij, die zijn abonnement op Het Parool wilde be?indigen. Nergens op de site van Het Parool was daar informatie over te vinden. Toeval? Och. Een daaropvolgende poging via de zoekmachine op dezelfde site deed hem vermoeden dat Het Parool hem het opzeggen bewust zo moeilijk mogelijk wilde maken:

image

Categorie
Tags

3 Reacties

    Cem

    Smerige praktijken dit…. Dit spreekt voor zich, dus een verklaring zal niets uitmaken.


    31 januari 2005 om 11:39
    Benjamin

    gewoon even klanten service bellen?


    31 januari 2005 om 11:45
    Jeroen

    Duidelijke strategie van het Parool: omzetbehoud door extreme vorm van klantenbinding 😉

    klantONvriendelijk dus!


    31 januari 2005 om 11:48

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!