Trends voor 2005: Blogonomics

3 februari 2005, 07:55

Ieder jaar publiceert Harvard Business Review een lijst met ont-wikkelingen, idee?n en concepten (pdf) die er aan staan te komen. Enkele onderwerpen uit deze lijst worden door PPMC in een serie korte berichten belicht. In het eerste deel schrijft Stephan Linnenbank van PPMC over Blogonomics:

De blogosfeer gaat de komende jaren zijn plaats in het medialandschap innemen en zal als zodanig aandacht vragen van marketeers. Blogs is van alle (niet directe) media de meest geschikte om een dialoog met klanten en prospects aan te gaan en alleen al om die reden kan geen marketeer zich veroorloven om blogs te negeren.

Via: Blinkz!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Stephan Linnenbank

    Marco, leuk dat je mijn artikel noemt en nog beter dat je een verwijzing hebt naar het originele artikel. Ik wist niet dat dat vrij beschikbaar was op internet.

    rgrds

    Stephan Linnenbank


    4 februari 2005 om 09:13

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!