Zo kan het ook, Beau!
Naar aanleiding van de Scarlet-campagne waarin Beau van Erven Dorens in ondergoed optreedt, vandaag op de privepagina van de Televaag een geniale inhaker van Björn Borg-ondergoed (met dank aan Stefan).
Wie volgt?
Naar aanleiding van de Scarlet-campagne waarin Beau van Erven Dorens in ondergoed optreedt, vandaag op de privepagina van de Televaag een geniale inhaker van Björn Borg-ondergoed (met dank aan Stefan).
Wie volgt?
Ghehehe… top!
Gister was er bij Paul de Leeuw`s PaPaul al een inhaker met betrekking tot de affaire Albert Heijn – Penijnenburg Ontbijtkoek. Maar deze is inderdaad erg goed!
ginffel gniffel 🙂
Wat moet je een schraal bestaan leiden als je je hier mee bezig houdt.
Geniaal!
Leuk motiefje in die onderbroek; ga ik kopen! 🙂
@Bert: ware diepgang begint bij onderbroekenlol
Viel me ook op deze reclame, snel gereageerd. Blijkbaar is er bij Borg ruimte voor lokale, landelijke advertenties. Vraag is of je bij een dergelijke inhaker niet de mensen ‘verliest’ die de Scarlet reclame niet kennen.
“Zo kan het ook, Beau!”
Wat? Een nog lelijkere onderbroek? Een groen wandje in plaats van een witte? Een onbekend figuur met rare gezichtsuitdrukking in plaats van een hele bekende?
Een van de slechtste inhakers ooit wat mij betreft…
Beau heeft zo’n 300.000 euro voor de commercial gekregen, dus daar kan hij wel een paar BB-onderbroeken voor kopen 🙂
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!