Speurders.nl met tv-programma op SBS?
Alhoewel ik twijfelde over eerdere berichten waarin werd gesug-gereerd dat Speurders.nl met het nieuwe SBS-programma ‘Rommel of Rijkdom’ op tv gaat, lijkt het nu dan toch definitief. Naast het weblog Vraag & Aanbod, meldt nu ook Hyped dat Speurders.nl samen met SBS het tv-programma gaat ontwikkelen. Ook een simpele zoek-opdracht in Google op Rommel of Rijkdom levert als gesponsorde koppeling een verwijzing naar Speurders.nl (zie figuur). Nu lees ik niet alle ‘relevante vakbladen’, maar zover ik weet heeft de traditionele media hier nog niets over gemeld. Of toch wel?
Het tv-programma ‘Rommel of Rijkdom’, dat zal worden gepresenteerd door ‘Hart van Nederland’-presentatrice en zangeres Marlayne Sahupala, draait om het kopen en verkopen van tweede-hands spullen via internet.
In spits vandaag een kort berichtje over nieuw programma voor Hart van Nederland presentratrice en de koppeling met speurders.nl:
Hart van Nederland-presentatrice krijgt eigen televisieprogramma
Marlayne Sahupala krijgt haar eigen programma. Vanaf 6 maart presenteert ze iedere zondag het nieuwe programma Rommel of Rijkdom op SBS6. Sahupala is onder meer bekend als presentatrice van Hart van Nederland en als deelnemer aan het Eurovisie Songfestival in 1999 in Jeruzalem.
In Rommel of Rijkdom duikt Sahupala in de wereld van het kopen en verkopen van tweedehands spullen via het internet. Met een – online gekochte – tweedehands bus gaat Marlayne Sahupala langs bij kopers en verkopers thuis en krijgt de kijker de verhalen te horen achter de advertenties op het internet. Ook bezoekt ze wekelijks de opbergruimte van een bekende Nederlander, om iets bijzonders of persoonlijks mee te nemen dat vervolgens per opbod wordt verkocht via de (ver-)koopsite Speurders.nl ten bate van het Wereld Natuur Fonds
Telegraaf bezit 26% van de aandelen van SBS Nederland. Dan is het denk ik een stuk makkelijker afspraken maken.
En Spits is ook weer van … de Telegraaf!
Slimme actie van de telegraaf. Kan me best voorstellen dat je er een leuk programma van kan maken. Dit zorgt natuurlijk weer voor meer traffic en activiteiten op de site.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!