Je bekijkt een artikel van

NIMA Marketing Company of the Year ’23 heeft jurysamenstelling rond

Na het wegvallen van de Dutch Marketing Awards gaat NIMA door met de Company of the Year awards, die worden uitgereikt op de NIMA Marketing Day. De vakjury voor deze marketingprijs is bekendgemaakt.

23 december 2022, 12:56 3210 x gelezen

De NIMA Marketing Company of the Year wordt uitgereikt in drie categorieën: ‘small’ (klein), ‘medium’ (middelgroot) & ‘large’ (groot) bedrijf. NIMA heeft meer dan 100 aanmeldingen ontvangen van ‘vakidioten’ die het marketingvak naar een hoger vlak willen tillen en een bijdrage willen leveren aan het blijven vieren van de successen en waardevolle bijdragen van bedrijven of individuen.

De NIMA Marketing Jaarprijzen staan in een lange traditie waarin de beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales bedrijven en andere organisaties beloont voor hun marketinginspanningen. De prijzen worden sinds de jaren ’90 van de vorige eeuw uitgereikt en toegekend door een onafhankelijke jury. Hierbij wordt specifiek gekeken naar de prestaties in één jaar en naar de concrete toegevoegde waarde die het opstellen en uitvoeren van marketingstrategie heeft bijgedragen aan het duurzame succes van de organisatie. Van 2015 tot 2021 waren de NIMA Marketing Jaarprijzen onderdeel van de Dutch Marketing Awards. Vanaf komend jaar zullen de jaarprijzen jaarlijks in juni tijdens de NIMA Marketing Day worden overhandigd aan de winnaars.

Samenstelling vakjury
Per categorie is er 1 juryvoorzitter en 4 juryleden. Overkoepelend is Jan Willem Koch RM voorzitter, samen met Kirsten Andres RM die technisch voorzitter is van de NIMA Marketingprijzen.

Categorie ‘Small’:

•             Juryvoorzitter, Brecht Janssen RM, NGO, Senior Consultant
•             Yvette Nieboer, Hoofd marketing, communiatie & events, Madurodam
•             Daan Jongen, Lead concept & content, Abovo Maxlead
•             José van Gaalen, Head of Marketing, BitesWeLove
•             Halil Gursoy, Digital marketing manager, Rabobank

Categorie ‘Medium’:

•             Juryvoorzitter, Marlijn van Straaten RM, CEO, Dr. Hauschka Benelux
•             Isabelle Pasteuning- Cannoo, Brandmanager, Vandebron|
•             Nicole van Gorp-Schipper, Lead marketing, CONO Kaasmakers
•             Thijs Komen, Senior marketeer, ANWB
•             Wing Cheung, Digitaal strateeg, Synerflow

Categorie ‘Large’:

•             Vakjuryvoorzitter Jan Willem Koch RM, Managing director Hallmark
•             Thijs van der Zande, B2B strateeg, DPG Media
•             Michael Blankert, Head of marketing, Just Eat Takeaway.com
•             Esmee Blom, Manager Brand en campagnes, Plus
•             Lara Molendijk, Senior Brand Consultant, New Growth Strategies

Op 11 januari 2023 start de inzending van de nominaties voor de Company of the Year award en de Nima Lintjesregen. Meer informatie is hier te vinden.

NIMA is het Nederlands Instituut voor Marketing, een beroepsvereniging voor professionals in het marketingvak. We bieden marketeers de gelegenheid elkaar te ontmoeten en van elkaar te leren op verschillende niveaus: omdat ze in dezelfde specialisatie hebben, omdat ze in elkaars directe omgeving werken of omdat ze op een vergelijkbaar niveau functioneren. NIMA heeft een divers aanbod (bij-) scholing en opleiding via korte eigen marketingtrainingen en is bekend als het instituut waar je examen kunt afleggen op NIMA A-, B- of C-niveau. NIMA is aangesloten bij de European Marketing Confederation. Sluit je aan bij NIMA!

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!