AFP’s rechtszaak richt slachting aan

26 maart 2005, 09:05

Sinds kort zijn alle nieuwssites die Agence France Presse‘s berichten verspreiden ‘blacklisted’ bij Google. En dat kost ze snel hun kop.

Political Gateway, één van de twee US news services die AFP content gebruiken: “It is over, AFP killed us. We are no longer a viable news source. We feel sorry AFP employees may soon be laid off, but you cannot expect customers to stay with them for long while getting killed financially.”

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Frans S.

    Goede zaak dat AFP er op zit. Maar beetje overdreven omdat google wel voor de traffic zorgt en het om de eerste paar zinnen gaat. Het wachten is op het aanpakken van de hondsbrutale rippers, meestens weblogs. Verbazingwekkend hoe ze keer op keer wegkomen met ingescande foto’s 1:1 en integraal overgenomen nieuwsberichten, terwijl ze wel hun mond open hebben over commercieel gaan.


    26 maart 2005 om 16:23

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!