Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold
Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie.
In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen.
Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden.
Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.
betekent dit extra verkeer voor sites die bovenaanstaan op veelgezochte termen? als bij iedere search de pagina al geladen wordt kan dat wel aardig oplopen lijkt me
… en het aantal klikkers op dat eerste zoekresultaat is dan ook niet meer fatsoenlijk te meten.
Dit betekent dus inderdaad dat je bezoekersstatistieken een vertroebeld beeld kunnen geven. Afhankelijk van het protocol dat wordt gebruikt zal het juiste meer of juist minder bezoekers vanuit Google opleveren. Iemand al inzicht hier in?
Als je statistiekensoftware rekening houdt met de prefetch header dan kan je deze filteren in de resultaten. Het extra verkeer kan je zo beperken door een 404 te antwoorden op deze request.
Eerlijk gezegd lijkt het me een luxe probleem en steun ik dit soort alternatieven die het internetgebruikers makkelijker maken.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!