Marketingkalender gelanceerd
Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft de Marketingkalender geopend. Op de site worden marketingcongressen, seminars, workshops, conferenties en themasessies vermeld. De kalender biedt ruimte aan evenementen van diverse organisaties. Zo lees ik in in de Adformatie.
Als ik van dit initiatief uit ga, is het droevig gesteld met de innovatie in Marketing. Waar is de RSS-feed van deze kalender? En ik was toch echt in de veronderstelling dat gisteren de SpinAwards werden uitgereikt…
Sorry, hoor maar het Platform voor Innovatie opent een website waar RSS bijna een must voor is zonder RSS en mist een event als de SpinAwards. Elk marketeer met enige passie voor innovatie is afgelopen weken gestruikeld over de SpinAwards postings op diverse weblogs om over de kracht van RSS nog maar niet te spreken…
Doe het goed of doe het niet, maar schuif het probleem dat het o zoveel werk is niet door naar je sitebezoeker. Zo lust ik er nog wel een paar!
Om het moment van lancering waren de spinawards al voorbij en evenementen in het verleden vermelden heeft niet echt veel zin. Verder is het PIM druk bezig om de website van de vereniging aan te passen en zijn we hier nu mee aan het testdraaien. Het is nu inderdaad voor verbetering vatbaar. RSS feeds staan op onze wensenlijst en zullen er tzt zeker van komen….
Frans Appels, bestuurslid PIM en initiatiefnemer Marketingkalender