VPRO verkoopt internetradio

9 april 2005, 15:17

3VOOR12 in bad? Radio Bergijk in de keuken? De Avonden ‘s ochtends en de Ochtenden ‘s avonds? Met de VPRO internetradio (€140) kan ‘t allemaal…

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

4 Reacties

    Robert

    Is dit nu een advertentie of gewoon een bijzonder product Carl?


    9 april 2005 om 15:22
    Benjamin

    ja, zien het marketing gehalte nieuws hier nu toch ook niet in.


    9 april 2005 om 17:48
    Gilles

    Qua marketing gehalte zou je kunnen zeggen dat de VPRO herhaaldelijk (en vrij succesvol) blijft verantwoorden voor de subsidie die het krijgt. Men laat goed zien dat ze met innovatie bezig zijn. Dat wat mij betreft liever dan 26 miljoen uitgeven aan een flutspelletje bij de NOS… Met goodwill tonen is niets mis…

    p.s. het radioootje ziet er kek uit, ik mag aannemen dat dit inkoopsprijzen zijn die direct worden doorgezet aan de consument? ik persoonlijk zou het dan weer wat vreemd vinden als de VPRO hier flink aan poent…


    9 april 2005 om 19:23
    werner

    Helaas… vanwege problemen met het Commisariaat voor de Media is de site offline gehaald. Er kan dus niet besteld worden…

    (bron: publieksservice VPRO)


    22 april 2005 om 06:29

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!