Learnings uit 500+ dagen posten op LinkedIn

Marketeer Edwin Dijkstra leerde alles over b2b marketing op Linkedin door meer dan 500 dagen dagelijks te posten. Dijkstra deelt zijn inzichten in deze podcast.

3 maart 2023, 07:00 1973 x gelezen

Edwin Dijkstra is al 15 jaar marketeer en 10 jaar freelancer. Hij helpt diverse opdrachtgevers met hun Google Ads campagnes. Maar zijn eigen marketing is vooral gericht op het helpen van freelancers om succesvoller te worden. Hierover schreef hij ook het boek ‘Superfreelancer’. In deze aflevering van de Inbound4Cast deelt hij waardevolle inzichten en learnings die hij opdeed in zijn eigen marketingaanpak.

In deze aflevering van de Inbound4Cast vertelt freelance Google Ads specialist Edwin Dijkstra over zijn learnings van 500+ dagen posten op LinkedIn.

Dijkstra vertelt onder andere over het volledige proces van A tot Z over LinkedIn posts bedenken, creëren, plaatsen en doormeten. En vooral ook wat dat oplevert en wat hij verder doet qua eigen marketing.

Je kan deze podcast ook via Spotify of Inbound4Cast luisteren en bekijken.

Jerrel Arkes
B2B organic marketing consultant bij B2Brands

B2B marketing is veranderd. Lead generatie kent steeds meer uitdagingen. Kopers kiezen vaak al voordat de buyer journey is gestart. Wat betekent dat voor jouw aanpak? Ik help vanuit B2Brands kennisintensieve B2B bedrijven van strategie tot uitvoering met de creatie en distributie van impactvolle content. Daarmee transformeren we jouw bedrijf naar een sterk merk. Ik geloof daarbij in de kracht van organisch groeien (organic marketing). Sinds 2008 heb ik hier vele MKB en enterprise organisaties mee geholpen. Sinds 2024 doe ik dit vanuit B2Brands.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!