Dit is een belediging voor de recensent Jacco van Retecool. Die meneer schrijft de meest briljante reviews, wat jaggle doet is fora en buitenlandse sites afstropen op zoek naar gestolen en/of uitgelekte cd’s. En als ze het zelf gevonden hebben plaatsen ze het op Putfile. Dit is gewoon wareztrade op weblogniveau waar Stichting Brein wel tegen op treedt. Erg beneden niveau dit.
1 mei 2005 om 20:57
Dommie
Gebruik je nu Jaggle en “eigen” in één zin?
2 mei 2005 om 05:48
hoxha
Jaggle betekent toch jatten in het Turks?
2 mei 2005 om 06:53
Azijnpissser
Toch altijd grappig om te zien hoe Hoxha reageert op berichtgeving over Jaggle op Marketingfacts… Zo typerend. Ergens doet het het pijn. Wat is toch precies je probleem Hoxha? Waarom start je niet gewoon een nieuwe rel op het fantastische GeenStijl? GeenStijl versus Jaggle? Haha. Oh nee, kan niet, want dan moet er wel heel veel gecensureerd worden op GeenStijl.
2 mei 2005 om 09:57
hoxha
@Azijnpissser: je ziet de 😉 niet 😉
2 mei 2005 om 11:53
Azijnpissser
@Hoxha. Achteraf jezelf goedpraten gaat het worden in 2005.
Dit is een belediging voor de recensent Jacco van Retecool. Die meneer schrijft de meest briljante reviews, wat jaggle doet is fora en buitenlandse sites afstropen op zoek naar gestolen en/of uitgelekte cd’s. En als ze het zelf gevonden hebben plaatsen ze het op Putfile. Dit is gewoon wareztrade op weblogniveau waar Stichting Brein wel tegen op treedt. Erg beneden niveau dit.
Gebruik je nu Jaggle en “eigen” in één zin?
Jaggle betekent toch jatten in het Turks?
Toch altijd grappig om te zien hoe Hoxha reageert op berichtgeving over Jaggle op Marketingfacts… Zo typerend. Ergens doet het het pijn. Wat is toch precies je probleem Hoxha? Waarom start je niet gewoon een nieuwe rel op het fantastische GeenStijl? GeenStijl versus Jaggle? Haha. Oh nee, kan niet, want dan moet er wel heel veel gecensureerd worden op GeenStijl.
@Azijnpissser: je ziet de 😉 niet 😉
@Hoxha. Achteraf jezelf goedpraten gaat het worden in 2005.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!