Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.
Erg jammer dat Nike eigenlijk de hele commercial verprutst door het tempo eruit te halen met om de 3 seconden een stom zwart scherm met wat suffe golfquotes. In mijn mening hadden ze het werk van Joseph moeten respecteren en die reclame moeten ‘airen’, maarja wie ben ik?
Ja de officiële clip verliest zijn kracht door de onderbrekingen. De versie van Jaffe was veel krachtiger door zijn eenvoud.
Typisch staaltje van ‘heel erg jammer’ inderdaad. De hele dynamiek is eruit.
hmmm, vond hem juist wel erg leuk. Die van Jaffe ook, trouwens, maar ik waardeer de humor van deze wel.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!