Imc2 voegt RSS aan haar dienstenpakket toe

11 mei 2005, 19:12

Imc2, het interactieve marketingbureau van ondermeer Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Pfizer en Blockbuster, gaat haar klanten RSS marketing aanbieden. Onder de werknaam ‘Dispatch’ biedt ze allerlei handige RSS tools aan, waaronder een ‘publishing platform’ dat volledig geïntegreerd is met haar reeds bestaande e-mail marketing platform.

Ondanks al dit moois heeft nog geen enkele klant toegehapt. “The concern that we’ve heard from marketers is that they’ve spent so many years building their e-mail databases, that they don’t necessarily want to give people an alternative.”

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

2 Reacties

    media

    Typische uitspraak van (e-mail) marketeers. Eerst zoveel mogelijk inkomsten halen uit wat ze nu hebben alvorens te komen met iets nieuws. Naar de behoefte en mening van de consument wordt niet gevraagd.


    11 mei 2005 om 19:29
    Tinus

    Innovatie wordt niet gedreven door de grote bedrijven, maar door de kleintjes.


    12 mei 2005 om 04:54

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!