Je bekijkt een artikel van BBP
partner

CX Connect Amsterdam: De invloed van AI op de klantenservice

Artificial Intelligence is hot! Maar hoe kun je AI nu concreet toepassen om de klantenservice te verbeteren?

BBP
1 juni 2023, 10:58

Ontdek het tijdens CX Connect op 8 juni in Amsterdam. Met keynotes van Signify, Pegamento, Sprinklr en customer service transformation coach Eveline Erkelens. Laat je verwonderen door een uniek event met DJ, cocktails en volop nieuwe inzichten. Deelname is gratis.

Meer weten

Wij zijn een onafhankelijk B2B-mediabedrijf en al ruim 10 jaar gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richten wij ons op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en in customer contact centers. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met een leidend global congres en een drietalige website een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Samenwerking met branchepartijen zoals verenigingen en associaties, is een kerncompetentie van BBP Media.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!