Steeds minder interesse in tv en radio bij jongeren
Uit een recent onderzoek van het European Interactive Advertising Association (EIAA) blijkt dat jongeren steeds minder tv kijken en radio luisteren als gevolg van een toenemend internetgebruik. Van de jongeren tussen 15 en 24 jaar kijkt 46% minder tv en luistert 22% minder naar de radio. Ook andere activiteiten zoals telefoneren (34%), lezen kranten (33%) en lezen van boeken (32%) moeten bij deze jongeren inleveren ten gunste van internet (via: DutchCowboys).
Geen comments? Zo zie je maar weer hoe onderzoeksmoe we met z’n allen aan het worden zijn…
Nogal een open deur lijkt me inderdaad.
Goed gezien: een advies om meer reclamegeld online te besteden. Maar ook dit riekt naar een open deur, of in ieder geval preken voor eigen parochie…
de deur van de parochie dan maar . . .
hebben ze ook gekeken naar het kijken naar televisie via de ipad en de mobiele telefoon?
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!