GoldenPalace.com houdt media voor de gek
Het is alweer ruim een maand rustig geweest rondom GoldenPalace.com maar deze week zijn ze er weer. Op diverse websites en weblogs wordt melding gemaakt van Kari Smith die een tatouage voor de internet-casino op haar voorhoofd zou hebben geplaatst om zo de studie van haar 11-jarige zoon Brady te kunnen financieren. Ze veilde de ruimte op haar voorhoofd via eBay voor de hoogste bieder. Uiteindelijk kreeg ze er een bedrag van 10.000 dollar voor.
Op Adland inmiddels een aardige discussie maar de foto en het verhaal zijn natuurlijk grote onzin. GoldenPalace.com houdt de media voor de gek en heeft haar doel weer bereikt: aandacht!
vandaag stond er een artikel op de frontpage van metro over dit, met mooi goldenpalace.com vermeld. dit noemen ze nu nog eens een reclame stunt.
Dabitch, I’m impressed about your Dutch 😉
Begin het jammer te vinden dat het jmoedwillig plaatsen foutieve berichten en het op het verkeerde been zetten van media (zie ook Wehkamp, Peijnenburg etc) een beetje de enige manier lijkt te worden waarop men tegenwoordig kan communiceren met de consument. Toegegeven, deze is clever, maar ’t wordt wel veel van het zelfde zo….
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!