El Tiempo Honcho
Heineken brengt haar Honcho ook online onder de aandacht. Fernando G?mez Velasquez brengt sinds kort dagelijks El Tiempo Honcho.
Het zal wel aan mij liggen, maar mij zie je echt niet in een Honcho verschijnen. Het geheel doet mij enkel denken aan de vele kinderen die ik vorige maand in Itali? in een poncho van Maja de Bij zag lopen;-) Iemand al een Honcho nabij de Nederlandse stranden gesignaleerd?
Wordt dit nu echt een zomerhit?
In ieder geval zitten er goed wat fouten in het spaans… soy 18 anos… tengo 18 anos …. en “par fernando” moet “por fernando” zijn…
Nu ben ik helemaal geen strandmens (in de zomer dan), maar het lijkt me niet al te interessant. Ik kan me voorstellen dat je als backpacker zo’n ding misschien wel bij je wilt hebben. Vind verder ook weinig lol aan de campagne.
Als Heineken hiermee de muziekfestivals bestormt (Lowlands) zoals ze tijdens het EK hebben gedaan met hun toeter, zie ik toch best een afzetmarkt!
Lowlands hoofdsponsor Grolsch zal wel balen als op dat festival iedereen met zo’n Heineken-ding loopt…
Een Heineken-poncho op concerten kon inderdaad wel eens een groot succes worden.
Als je Fernando & Penelope tegenover Erwin Krol zet is het voor mij niet zo moeilijk meer. Tien keer liever dagelijks Honcho-weer dan die waardeloze KNMI-website.
Begin me een beetje te ergeren aan de negatieve insteek van de Marketingfacts crew. Wordt een beetje bijdehand en onnodig kritisch. Vond de toon in het begin beter. Ga vooral niet zo door, dan verlies je mij (en ik denk nog veel meer anderen) als lezer. Grusse, Jaap
@Jaap: Ik kan je opmerking niet helemaal plaatsen. Het enige dat ik aangaf was dat ik een honcho persoonlijk niet zag zitten, maar dat dit meer kwam door de associatie die ik er zelf bij heb met die Maja de Bij-variant in Italie. Vervolgens stel ik de vraag of iemand al zo’n Honcho op de Nederlandse stranden heeft gezien omdat ik persoonlijk twijfel of het een hit gaat worden.
Ik snap eerlijk gezegd niet wat daar nu zo negatief, bijdehand en onnodig kritisch aan is.
@Jaap: dank voor de tip; zullen we zeker op letten. Aan de andere kant, we blijven kritisch en als iets slecht is zullen we dat zeker ook schrijven. Ik denk dat dat juist een groot verschil is met traditionele vakbladen waarin je deze kritiek niet zult lezen. En als we er naast zitten, geef gerust tegengas zou ik zeggen!
ik, jongen van 20, zie toch om mij heen dat het aanslaat. Er wordt over gepraat en er wordt zelfs plots blikjes bier gekocht ipv van een krat.
Misschien inderdaad wel iets te veel futiliteitsdingetje die alleen op de jongere aanslaat.
Ik ga dus naar Lowlands en wil die poncho graag hebben, handig als er een bui komt en neemt weinig ruimte in beslag.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!