Nederlander besteedt 34 minuten aan reclamedrukwerk
Gemiddeld besteedt iedere Nederlander van 16 jaar en ouder, 34 minuten per week aan het lezen van reclamedrukwerk. Het aanbod aan reclamedrukwerk dat de brievenbus passeert is de afgelopen jaren meer dan verdubbeld. Vijftien jaar geleden ontving de consument gemiddeld vijftien reclamefolders, nu zijn dat er ruim dertig.
Dit blijkt uit het gisteren gepubliceerde onderzoek Thuis Binnen Bereik, een initiatief van verspreiders als Interlanden, DistriQ en TPG Post (via: molblog).
Ik loop al jaren met een goed idee rond, toch maar eens op papier zetten en proberen een investeerder voor te vinden 🙂
Laat maar eens horen wat dat goede idee is chapter42! Misschien wil ik wel investeren… 😉
Chapter 42 , laat me raden, een RSS voor online geplaatste reclamefolders 🙂
Ik geloof trouwens helemaal niets van die 34 minuten per week aan reclamefolders. Ik ken werkelijk helemaal niemand die zoveel tijd aan drukwerk besteed.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!