Drecomm is blij met de pers
Juli 2005. De maand waarin heel de Nederlandse zoekmachine-optimalisatiewereld bibberde en beefde vanwege de schorsingen die als warme broodjes over de toonbank vlogen. H??l Nederland? Nee, ??n bedrijf in het westen des lands blijft dapper weerstand bieden aan de donkere wolken die zich samenpakten.
Kerels naar mijn hart zijn het, daar bij Drecomm. Niks angstzweet, gewoon mouwen opstropen, borst vooruit en trots zijn op je eigen prestaties! En als de pers zegt dat je bedriegt, de regels overtreedt en de zoekmachines onderspamt, dan zet je dat met opgeheven hoofd op je eigen website.
Drecomm, een internetbureau dat sinds 1999 actief is, brengt op een aparte pagina hun zoekmachinemarketing-diensten onder de aandacht. Onder kopjes als Toprankings?, Unieke methode en Het aanmaken van promotie-websites volgen wervende woorden die Drecomm neerzetten als de betrouwbare, vakkundige specialist. En om de laatste restjes twijfel weg te nemen, komt het bedrijf met de opmerking “Dat de techniek werkt blijkt wel uit het artikel in het maartnummer 2003”.
Euhmm… Tsja.. Schiet mij maar lek. Opnieuw.
Drecomm, zijn dat niet die jongens met Linkfarms en hele blokken verborgen tekst onderaan diverse sites….?
Volgens mij wel BasW. Drecomm :o, bij het lezen van dit artikel schoot me ineens te binnen dat ik vroeger nog bijna had samengewerkt met hen, hun grootste product was toen nog typo 3, uiteraard niet van hen, maar ze implementeerde het, met wat hacks en zo ;). Hetgeen wat ik mij het meeste herinner was dat op het ‘kantoor’ er iets van 8 man zaten, het kantoor was overigens een hele kleine woonkamer, zoiets van 3 x4 meter.
Tja of ze waren gewoon slimmer als de rest.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!