[Live verslag] NIMA Marketing Day 2024
Verslag van de NIMA Marketing Day 2024.
Vandaag vindt voor de 8ste keer de NIMA Marketing Day georganiseerd door NIMA en MarketingTribune. De NMD is hét grootste marketingfestival van Nederland. Ongeveer heel marketing minded Nederland is samengekomen op een dag vol inspiratie, innovatie en inzichten.
De dag werd afgetrapt met twee keynotes door Rico Bakker (over de kracht van een slecht idee) en Nathalie Lam (Philips, over de toegevoegde waarde van DEI en ESG in campagnes). Ook werden de NIMA Marketing prijzen uitgereikt in de categorieën Small, Medium en Large. In de categorie Small won het bedrijf Soof, in de categorie Medium De Koffiejongens en bij Large de SNS Bank.
De gehele dag zijn er talks bij te wonen van onder meer Intertoys (over hun contentstrategie: zien spelen, doet spelen), AFAS (van data naar daadkracht) en ABN AMRO (hoe breng je behavioural design in de praktijk? Obstakels, learnings en tips.).
Later volgt een samenvatting van een aantal van de cases.