Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold
Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie.
In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen.
Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden.
Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.
Wat is de link waarop dit te zien is?
Hoezo is dit bijzonder? Daar is dit attribuut gewoon voor bedoelt! Van het W3C: “This attribute offers advisory information about the element for which it is set.”
Ik gebruik het eerlijk gezegd ook al jaren, ook op deze manier… Je kunt het met CSS ook nog wat opfleuren e.d. erg leuk 🙂
De toegevoegde waarde hiervan ontgaat me. Waarom is het logisch/handig/gebruiksvriendelijk om in de eerste paragraaf een woord te voorzien van een tip met daarin de publicatiegegevens?
Hmm, ik begrijp dat ik niet duidelijk genoeg ben geweest.
Het title attribuut bestaat natuurlijk al veel langer dan vandaag, maar het is de eerste keer dat ik ’t ingevuld zie met de ‘auteur + publicatiedatum’-gegevens van de achterliggende pagina.
Stel je nou eens voor dat álle links op het internet on mouseover laten zien door wie en op welk moment de achterliggende pagina gepubliceerd is, zou dat niet prachtig zijn?
Ja, wow, dat zou echt Web 4.0 zijn! 🙂
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!