Paying Attention: de nieuwe merkbelofte voor betalen?
Hangt de kwaliteit van betalingen af van meer dan technologie alleen? Volgens Service Payment Provider Buckaroo wel. Het bedrijf laat dit zien in de samenwerking met de ANWB, waar Buckaroo sinds kort alle betaaloplossingen levert voor hun omnichannelstrategie.
De Nederlandse Payment Service Provider Buckaroo heeft haar nieuwe merkbelofte op de markt gebracht: ‘Paying Attention’. Hiermee wil het bedrijf benadrukken dat veilig en soepel betalen meer is dan een technische oplossing. “Persoonlijke service en aandacht zijn essentieel om de juiste betaaloplossingen te vinden die aansluiten bij de behoeften van bedrijven, overheden en webshops”.
Met de merkbelofte en bijbehorende visuele identiteit wil Buckaroo laten zien dat de kwaliteit van betalingen afhangt van meer dan technologie alleen. Persoonlijke dienstverlening speelt een cruciale rol. Daarom heeft het bedrijf uitgebreide serviceteams die klanten zowel online als telefonisch ondersteunen. Voor complexere betaalvraagstukken wil Buckaroo advies op maat bieden.
Betaaloplossingen voor omnichannelstrategie
In de afgelopen jaren heeft Buckaroo een sterke groei doorgemaakt, zowel organisch als door overnames. Een belangrijke mijlpaal was de overname van alle pincontracten van ABN AMRO begin 2024. Inmiddels bedient Buckaroo meer dan 44.000 klanten en verwacht het bedrijf eind dit jaar bijna 1 miljard transacties te verwerken, zowel online als offline. Dit omvat zowel grote ondernemingen als mkb-klanten in Nederland en België. Een voorbeeld van Buckaroo’s groeiende aanwezigheid is de samenwerking met de ANWB, waar Buckaroo sinds kort alle betaaloplossingen levert voor hun omnichannelstrategie.
Samenwerking ANWB
De samenwerking met de ANWB illustreert de kracht van ‘Paying Attention’. Door te luisteren naar de doelen en uitdagingen van de ANWB kon Buckaroo een uitgebreide betaaloplossing aanbieden, zowel voor de nieuwe ANWB Marketplace als voor fysieke winkels en de wegenwacht met de Tap-to-Pay-oplossing.
Tijdens het e-commerce event Shopping Today (waar ook de Twinkle100 werd bekend gemaakt) presenteerden Buckaroo en de ANWB de samenwerking en legden ze uit hoe ‘Paying Attention’ in de praktijk wordt gebracht. Naast de nieuwe merkbelofte heeft Buckaroo een advertentiecampagne gelanceerd, gericht op een breed zakelijk publiek.