Maakt V4M een doorstart?

30 september 2005, 04:47

Gisteren werd officieel bekend dat ilse media en Gouden Gids stoppen met het online advertentienetwerk V4M (Value for Money). Nu blijkt uit een van de reacties op Dutchcowboys dat V4M waarschijnlijk een doorstart gaat maken als zoekmachine marketingbureau. Vandaag zou daarover een persbericht de deur uitgaan.

Vreemd dat zowel over het stoppen van V4M als over een evt. door-start (nog) niets op de website van V4M is te lezen.

Update:

Planet maakt melding van definitieve doorstart V4M.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

4 Reacties

    KJ

    V4M niet 4VM


    30 september 2005 om 05:08
    media

    Je hebt helemaal gelijk, was vanmorgen nog niet goed wakker 😉


    30 september 2005 om 05:43
    Jeroen

    Wat een beweringen: “..Zoekmachinemarketing zien we als sales-kanaal en niet puur als reclamekanaal, wat nu nog een gangbare opvatting is…”. Ik hoop echt niet dat V4M tot op heden deze opvatting had, maar dat zou mijn ideeën over V4M wel onderstrepen.

    Ik zou graag willen weten waar de focus van de camapgnmes tot op heden lag! Vooral omdat Philip nu zegt: “De focus komt op het rendement van reclamecampagnes…”


    30 september 2005 om 11:21
    Webnoise

    Maar natuurlijk gaat V4M samenwerken met Google! Want wanneer je een Google Adwords account wilt opzetten en je hebt een flink budget, dan krijg je je eigen contactpersoon door Google toegewezen. Samen met die contactpersoon kun je de campagne(s) optimaliseren. De volgende bewering maakt het verhaal van V4M dus wat ‘sappiger’ maar vertelt inhoudelijk eigenlijk niks nieuws: “…Google gaat immers nu zelf adviseren over hoe de beste resultaten in Google behaald kunnen worden….”

    En ‘ onafhankelijke’ zoekmachinemarketingbureau’s zoals het nieuwe V4M daar zijn er al behoorlijk wat van…


    30 september 2005 om 16:34

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!