Telfort en Smiths hoofdsponsors Eccky
Eccky, het virtuele kindje van MediaRepublic, wordt na anderhalf jaar voorbereiding op woensdag 26 oktober geintroduceerd in Amsterdam.
Hoofdsponsors zijn Telfort en Smiths Food Group. Telfort krijgt het exclusieve recht om Eccky te verwerken in mobiele concepten. Smiths gaat Eccky inzetten voor promoties.
Yme, Niels en alle anderen bij MediaRepublic, heel veel succes en uiteraard kom ik op kraamvisite!
Als betatester heb ik ervaren hoe leuk het systeem is.. het is echt een fantastisch nieuw, origineel concept. Qua adverteren opent het een heleboel deuren en wie weet waar het verder allemaal nog toe kan leiden.
Ook erg boeiend overigens voor mensen met interesse voor artificial intelligence – je kunt namelijk met Eccky chatten en hij reageert (meestal ;)) nog best op een natuurlijke wijze…
Inderdaad heel veel succes gewenst!
Erg benieuwd of het gaan aanslaan. Het heeft alles in zich om heel mooi te worden – maar de doelgroep kenmerkt zich door onvoorspelbaarheid, dus je weet het nooit.
heb ook zo’n eccky opgevoed. Wel echt cool, vooral dat chatten. doelgroep kan nog best breed worden. Waar word het de 26e geintroduceerd? dan ben ik er wel even bij
Ik ben toch bang dat dit ondanks alle publiciteit en tamtam geen groot succes gaat worden. De toegevoegde waarde is nul. Tenzij de makers denken dat dergelijke fun een lange houdbaarheidsdatum heeft. Eccky op zijn bekkie?
Waarop baseer je deze conclusie Albert? Als ik zie hoe populair andere massive multiplayer online games (MMOGs) zijn dan voorspel ik ook voor Eccky een grote toekomst.
Ik vergeet er nog een trouwens, naast chat en communities combineert MR het ook met de mobiel: tijdens de les even met je baby chatten. Het ligt een beetje aan de manier en het “geweld” waarmee Eccky wordt gepromoot maar ik zie het gebeuren dat de halve klas tijdens wiskunde het kind onder de douche stopt en dat men tijdens de pauzes massaal de kindjes met elkaar vergelijkt.
Het aspect dat je zo’n Eccky met z’n tweeën moet opvoeden is daarbij een uiterst krachtig middel om een viraal effect te bewerkstelligen.
Marco, Floor, soms is het gewoon intuitie zeg maar. Volgens is mij is de kern van die twijfel dat “wij” weer denken te weten wat de doelgroep wil. Gaaap… Dat zoiets dan samen Microsoft/MSN wordt ontwikkeld zal veel publiciteit opleveren maar is natuurlijk geen garantie op succes. Ik zeg hype-je, windowdressen, mediarepublic verkopen en daarna een postnatale abortus:)
Als eccky zijn mensen wil houden dan zou het beter ijn als hij de gewone mensen
die niet lid zijn bv.1 dag laat wachten totdat de eccky
geboren is en er maar één tegelijk kan maken.
En de mensen van eccky platanium bv. meerder eccky’s en direct geboren worden
want er zijn nu veel mensen die daarover klagen en ik heb er bv. meer dan een half jaar niet meer door opgezeten dus…
Er zullen daardoor veel mensen niet meer op eccky komen
dus A.U.B. doe er iets aan want voor mij en vele andere mensen die op eccky zitten komt het echt ambetant…
merci…
ik heb eccky met veel plezier gespeeld maar verloor mijn interesse
vooral toen het een tijdje echt goed mis ging met de website en ik “mijn kind” niet meer kon bereiken, opvoeden chatten ect ben ik afgehaakt
ik wou weer eens kijken maar zag dat eccky mat iets nieuws bezig is
3 maanden later zijn ze nog steeds bezig
wanneer word verwacht dat de nieuwe eccky weer beschikbaar is?
bij voorbaar dank
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!