Stijlloos werven

23 oktober 2005, 12:05

GeenStijl doet aan acquisitie.

Bent u ontevreden over uw naamsbekendheid? Heeft u het helemaal gehad met creatief fakturerende reclamejongens? Uw buik vol van teleurstellende marktonderzoeken? Vindt u eigenlijk ook dat die kunsultunsie-knakkers met hun HEAO-overhemden en Volvo’s V70 prutswerk afleveren? More…

Kritische macro kijk op relevante mediaontwikkelingen en aanverwante distributietechnologie.

Categorie
Tags

6 Reacties

    CasaMan

    Goedpratertje van heer Pritt om zijn enorme flater enigzins te verdoezelen! Niks geen guerilla marketing…


    23 oktober 2005 om 12:41
    Cpt. Iglo

    Dat hele GeenStijl wordt zwaar overschat. Vooral door zichzelf.


    23 oktober 2005 om 15:00
    loket

    slim gebruik van de “more…”-link AT. Volgende keer met een capitaal en dan is-ie helemaal af. Of bewust een emmetje knipogend gebruikt?


    23 oktober 2005 om 18:11
    Deef

    En zo mooi offline ook die GS knakkers…


    23 oktober 2005 om 20:53
    Puk

    niet echt, die campagne draaide al voor het PrittStift debacle.

    te zien aan de geluiden overspelen Ambroos en de gang hun hand een beetje. Gamert maakt tot op heden ook totaal geen indruk. Veelal schoolkrant niveau is een veelgehoorde kreet. geen aanbeveling lijkt me.


    24 oktober 2005 om 06:48
    J

    geenstijl maakt wat mij betreft vooral gebruik van de gemakzicht van journalisten. alles wat ze doen wordt klakkeloos overgenomen. het effect is er dan ook naar, maar guerilla kan je het echt niet noemen.


    24 oktober 2005 om 09:30

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!