Touwtje springen op de Xbox?

10 november 2005, 21:52

image

Lijkt toch een trend te worden om nieuwe (web)commercials via flurl in de markt te zetten. Zo ook de nieuwe Xbox 360 commercial. Deze draait om de nieuw “Jump In” strategie voor de marketlaunch van de 360.

Persoonlijk vind ik dit een erg leuk gekozen concept. Het sluit nauw aan op de Xbox live propositie, toch een van de usp’s van de 360 volgens de pers. Hij is hier te zien. Echt een hoogstandje naar mijn mening.

Met dank aan VKmag.

Update: Hij staat blijkbaar wel degelijk op de xbox website, maar ik krijg ik hem niet aan de praat.

Na een korte werkperiode in het digitale TV landschap in Engeland, aan de slag gegaan bij Lastminute.com en aan haar introductie in de Nederlandse markt meegewerkt. Na 4 jaar als mediaspecialist te hebben gefungeerd bij .bone advertising, ben ik samen met oud-collega Paul Eikelenboom begonnen aan een nieuw avontuur; fris idee. fris idee is een full-service interactief bureau (creatie & media) met een specialisme in video-producties. Mijn persoonlijke specialisatie is het online medialandschap. Met name een strategische benadering, maar ook overlappend met planning & buying. Daarnaast verantwoordelijk voor de nieuwste trends in interactieve marketing, zowel vanuit een technisch oogpunt als theoretisch kader. Ten slotte initiator van en betrokken bij de organisatie van 212Amsterdam.nl

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!