Van 0 naar succes in 30 dagen?

27 november 2005, 12:39

In 30 dagen een succesvolle e-commerce site opzetten? Volgens Jennifer Laycock, columnist bij searchengineguide.com, is het niet onmogelijk. Als experiment is ze zonder een cent op zak begonnen met het opzetten van haar eigen T-shirt-webwinkel The Lactivist, waarbij ze gebruik maakt van de diensten van cafepress. In haar columns beschrijft ze de voortgang van haar experiment van dag tot dag.

Op dag 10 heeft 108 dollar aan kleding verkocht en begint het bezoek vanuit weblogs toe te stromen. Ik ben benieuwd waar ze op dag 30 staat.

Categorie
Tags

4 Reacties

    markies

    Zo heb ik deze week ook een forum opgezet om te zien of en hoe het doelgeroep gericht marketen van een forum publiek kan werken. Ben benieuwd of de doelgroep te pakken is en of ik een aantal marekting theorieen die ik heb toe kan passen. Zal hier geen reclame maken. Mocht je wel geinteresseerd zijn kijk dan maar op mijn weblog.


    27 november 2005 om 15:23
    Gerben

    Das inderdaad leuk om bij te houden…


    27 november 2005 om 19:26
    Lennart

    Leuk idee! Als webloggers er over gaan schrijven werkt het wel (even), de vraag is alleen voor hoelang.


    28 november 2005 om 15:03
    Wouter

    Op deze manier lukt het natuurlijk MAKKELIJK.


    28 november 2005 om 16:40

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!