Robert de Boer is oprichter van Lead Today (voorheen New Kitd), een bureau voor online leadgeneratie. Lead Today heeft één doel: leads genereren op uw website. Veel mensen bezoeken en verlaten een website zonder er iets te doen of achter te laten. Lead Today pakt dit probleem aan. Een mix van techniek, vormgeving, content en redactie verandert anonieme websitebezoekers in gekwalificeerde leads. Met onze modulaire aanpak kunt u leadgeneratie stap voor stap integreren in uw bestaande website of een compleet nieuwe website bouwen.
Robert de Boer studeerde Bedrijfskundige Informatica en vulde deze opleiding aan met de Post HBO CRM opleiding (Beeckestijn Business School). Eerder werkte hij voor bureau's als Lectric, E-Village en Branddoctors. In 2006 werd hij onderscheiden met de DeMeter Award 2006, een vakprijs voor 'aanstormend marketingtalent'. Hij is tevens bestuurslid bij DeMeter, met innovatie als portefeuille, en was een van de initiefnemers van Resultblog, hét weblog over direct-marketing.
Om heel eerlijk te zijn… ik heb hier moeite mee. Niet met ’the challenge’ en de advertentie ansich maar wel met het feit dat ik na een aantal keren spelen nog steeds niet doordrongen ben door wie de adveerterder is??? Zeker een super leuke campagne maar ik vraag me af: is de klant hier nu mee tevreden?
Is hier niet sprake van een gevalletje ‘wie de bal kaatst’? In de ‘hoe zou de wereld er uit ziet als iedereen zonder winstoogmerk werkte’-commercial meen ik toch duidelijk het gebouw van Delta Lloyd te zien (logo geblokt, dat wel), alvorens de kleine Univé kantoorwoning in beeld komt…
@Hans
Hi Hans,
Er staat toch heel erg duidelijk bij dat het AnderZorg betreft?
Groeten
@Sander
Hi Sander,
Dat heb je scherp gezien! Wie kaatst 😉
Groeten
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!