MSN en SBS sponsoren Effie 2003

3 maart 2003, 07:32

De EffieOrganisatie heeft twee nieuwe sponsors geworven: internetportal MSN en televisieonderneming SBS Broadcasting hebben recent toegezegd Effie 2003 te gaan sponsoren.

Marc Hoenke, marketing manager van Microsoft?s internetportal voor consumenten MSN: ?Wij zijn overtuigd van de kracht en de effectiviteit van online marketing, met name als onderdeel van ge?ntegreerde communicatie. De Effie is als meest gerenommeerde reclameprijs een uitstekend evenement om die overtuiging te kunnen uitdragen.?

Ook Harold Zwaal, commercieel directeur van SBS Broadcasting voelt zich thuis bij Effie: ?Het ondersteunen van de Effies past dus goed bij onze eigen uitgangspunten. Daarbij komt dat de effectiviteit van reclame in economisch lastige tijden belangrijker is dan ooit.?

De twintigste uitreiking van deze BVA/VEA erkenning voor effectieve reclame vindt plaats op woensdag 11 juni.

Bron: EffieOrganisatie

Edwin Duys
Social Media & Online Markeitng Realist | Mede-oprichter Saristos bij Saristos

Dol op het bedrijfsmatig toepassen van online marketing en social media. Mede-oprichter en partner van Saristos, realisten in online marketing en social media. Mijn drijfveer is bedrijven te helpen om door middel van content marketing via social en digitale media gekwalificeerde potentiële klanten (leads) te genereren. Je kunt mij zakelijk volgen via Twitter en met mij connecten via LinkedIn

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!