Geef je weblog een hard kaft

21 februari 2006, 20:49

Een béétje bezige blogger blogt boekbundels berichten bijeen, zonder dat de letters daarvan ooit maar één vezeltje papier te zien krijgen. Blurb maakt daar een einde aan, door werkelijk práchtige boekjes te bakken van blogs en andere online publicaties. (Via Bright).

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

2 Reacties

    johan kosters

    Prachtig om te zien hoe een online ontwikkeling weer nieuwe producten opleverd in de traditionele wereld. En dat papier voor informatie met emotionele waarde toch nog een heel goed media is.

    Een leuk bericht voor documentwereld, waar al het vaknieuws is te vinden en dus ook dit bericht niet mag ontbreken.

    Leve de hybride wereld!


    22 februari 2006 om 19:59
    daan

    Niet doen, bloggen is een medium dat op zichzelf moet en kan staan. Zo blijft het altijd een bezigheid van gemankeerde schrijvers.


    22 februari 2006 om 21:02

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!