10 januari start post-HBO leergang over klantbeleving en digitalisering. Schrijf nu in! #adv

ISL
18 december 2018, 09:55

Klanten willen maximaal gebruiksgemak en bedrijven kunnen dat vandaag de dag faciliteren door te digitaliseren. Daarnaast kan digitalisering de bedrijfsprocessen een stuk goedkoper maken. Maar wat doet digitalisering met de customer engagement? Gaat de relatie tussen de organisatie en haar klanten radicaal veranderen als klanten en bedrijven alleen nog maar digitaal met elkaar communiceren? Om een antwoord te vinden op deze en andere vragen organiseert het Institute for Service Leadership de leergang Digitale Transformatie van Servicegerichte Organisaties. De leergang start 10 januari 2019. Je kunt nog inschrijven tot 21 december. Schrijf dus nu snel in! Lezers van Marketingfacts kunnen gebruik maken van het gereduceerde ledentarief.

Lees verder

Het Institute for Service Leadership ontwikkelt leerervaringen die bedrijven, hun management en medewerkers uitdagen om te groeien en concurrerend te blijven in een steeds verder gedigitaliseerde wereld. Ons aanbod van programma's en cursussen streeft ernaar u met de nodige kennis en vaardigheden uit te rusten om dit veranderingsproces te (bege)leiden en een proces van levenslang leren te starten. Onze ambitie hierbij is dat het Institute for Service Leadership u de beste kennis en ondersteuning biedt om u te helpen bij het verkrijgen en behouden van een zinvolle en duurzame verbinding met uw klanten.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!