10 redenen waarom je #SMPR14 niet wil missen!

26 maart 2014, 08:59

Over een kleine twee maanden is het al weer zover. De derde editie van The International Social Media & PR Summit. Het programma is op een haar na bekend met grote merken als 3FM, Adidas, Chicago Cubs, LEGO, NASA, Unicef Bij ons in de voorpret alweer in volle gang. Mocht je je baas of jezelf nog moeten voorzien van wat argumenten om te komen (anders dan de korting die je als Marketingfacts-lezer krijgt; zie onderaan) dan helpen we je graag een handje op weg.

Je moet echt komen als:

1. Je ook wil ervaren hoe het is om in de lift te staan naast een bezoeker die speciaal uit Australië of Nigeria komt om dit congres te bezoeken

Kun je gelijk beoordelen of deze meneer een goeie PR-man voor de Aussies was…

2. Je als kind al fan van LEGO was en je afvraagt hoe zij hun “digital pr” hebben georganiseerd

Zie de superhelden van LEGO aan het werk!

Credits afbeelding: Julian Fong (CC)

3. Je favoriete sportmerk drie strepen heeft en je uitkijkt naar het WK voetbal in Brazilië

Want things could really get Messi

Credits afbeelding: ftbpro.com

4. Je je afvraagt hoe Jason Townsend erin slaagt om 450 socialmedia-accounts hun persoonlijke voice te laten houden maar toch laat passen binnen de strategie van NASA

Bij NASA weten ze wel hoe je iets in goede banen moet leiden.

Credits afbeelding: NASA

5. Je vertrouwen hebt dat PR Daily, ING en Coopr ook voor het derde jaar minimaal voor een 9 gaan

Want met minder nemen we geen genoegen.

6. Je wil leren hoe professioneel een NGO als Unicef is als het gaat om de ROI op socialmedia-inspanningen

Want 3 miljoen fans en 2,6 miljoen volgers zijn een mooi resultaat, maar tegelijkertijd pas het begin…

7. Je wel eens wil zien hoe Jody Koehler (Coopr) zich houdt in een panel met de specialisten van Chicaco Cubs, NASA en Mark Ragan

Jody’s woordvoerder wil geruchten dat Jody ter voorbereiding van het panel in het stadion van de Cubs is geweest bevestigen noch ontkennen.

Credits afbeelding: Guian Bolisay (CC)

8. Je beseft dat iedereen die in PR werkt, wel eens David Armano gezien moet hebben

Of moeten we toch zeggen “wel eens naar David Armano geluisterd moet hebben”…???

Credits afbeelding: David Armano (CC)

9. Je wil uitvinden wat de beste onontdekte geheimen op LinkedIn zijn om succesvol te zijn met contentmarketing

Want connecties zijn leuk, maar je kunt er zo veel meer mee, ook als bedrijf.

10. Je zin hebt in het beste socialmedia- en PR-event van Europa.

Bezoekers gaven de twee voorgaande edities niet voor niets een 9,3!

Credits afbeelding: blogdailyherald.com

Met korting naar SMPR2014!

Overtuigd? Registreer je dan vandaag nog! En het mooie: als Marketingfacts-lezer krijg je ook nog eens korting op je tickets. Gebruik de code MARKETFACTS en je betaalt 100 euro minder (voor tweedaags ticket; 50 euro voor eendaags tickets)!

Wil je meer weten? Bekijk dan de speaker line-up en het programma op de eventsite!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

1 Reactie

    Justice

    Posts like this make the innetret such a treasure trove


    29 juli 2016 om 23:00

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!