Pumpcast: narrow casting optima forma

3 mei 2006, 04:53

Sommigen denken dat narrowcasting het uitzenden van video naar een kleine groep mensen is, anderen vinden dat je pas écht aan ‘t narrowcasten bent als je programma naar individuele personen wordt uitgezonden. Pumpcast legt de lat vervolgens nog een stukje hoger…

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

4 Reacties

    mangold

    @Marc: Ik heb zomaar ’t vermoeden dat dit voorbeeld eigenlijk een ‘banana split’ is. Maar zodra je makkelijk aanstuurbare, en levensechte 3D characters in narrow casting systemen kunt opnemen, kan je natuurlijk ook mooi direct de echte interactie met de kijker aangaan. Denk bijvoorbeeld aan een systeem dat herkent dat je in een Aston Martin rijdt, en je een leuke aanbieding voor een weekendje Monaco voorschotelt. Of een systeem dat ziet dat je kleding ‘de kleur van vorig jaar’ heeft, en je tips geeft om in no-time weer helemaal up-to-date te zijn, door een paar honderd euro over de balk van een modewinkel te smijten.


    3 mei 2006 om 06:17
    Edwin

    Geweldig, veel beter dan ze nu doen bij Shell…

    Kijk hier trek je pas kijkers mee…


    3 mei 2006 om 06:21
    media

    Briljant!!!


    3 mei 2006 om 15:12
    Jurjen

    Mooi en komisch. Ik verwacht er wel toepasbaarheid van, o.a. zoals Carl aangeeft, heb ik ook zulke visies voor de toekomst.

    Vorig jaar op de IFA@Berlijn hadden ze van Sony platte schermen met camera’s opgehangen, en die omgetoverd tot lachspiegels, vond ik ook goed bedacht.


    3 mei 2006 om 18:36

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!