Pumpcast: narrow casting optima forma

3 mei 2006, 04:53

Sommigen denken dat narrowcasting het uitzenden van video naar een kleine groep mensen is, anderen vinden dat je pas écht aan ‘t narrowcasten bent als je programma naar individuele personen wordt uitgezonden. Pumpcast legt de lat vervolgens nog een stukje hoger…

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

4 Reacties

    mangold

    @Marc: Ik heb zomaar ’t vermoeden dat dit voorbeeld eigenlijk een ‘banana split’ is. Maar zodra je makkelijk aanstuurbare, en levensechte 3D characters in narrow casting systemen kunt opnemen, kan je natuurlijk ook mooi direct de echte interactie met de kijker aangaan. Denk bijvoorbeeld aan een systeem dat herkent dat je in een Aston Martin rijdt, en je een leuke aanbieding voor een weekendje Monaco voorschotelt. Of een systeem dat ziet dat je kleding ‘de kleur van vorig jaar’ heeft, en je tips geeft om in no-time weer helemaal up-to-date te zijn, door een paar honderd euro over de balk van een modewinkel te smijten.


    3 mei 2006 om 06:17
    Edwin

    Geweldig, veel beter dan ze nu doen bij Shell…

    Kijk hier trek je pas kijkers mee…


    3 mei 2006 om 06:21
    media

    Briljant!!!


    3 mei 2006 om 15:12
    Jurjen

    Mooi en komisch. Ik verwacht er wel toepasbaarheid van, o.a. zoals Carl aangeeft, heb ik ook zulke visies voor de toekomst.

    Vorig jaar op de IFA@Berlijn hadden ze van Sony platte schermen met camera’s opgehangen, en die omgetoverd tot lachspiegels, vond ik ook goed bedacht.


    3 mei 2006 om 18:36

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!