Europese zomercampagne H&M over respect voor natuur & cultuur

23 mei 2006, 10:25

In acht Europese landen vraagt modegigant H&M samen met Tetra Pak Nederland aandacht voor de natuur, en voor andere culturen. Dat gebeurt, onder andere, begin juni via het gratis verspreiden van H&M water, verpakt in milieuvriendelijk karton. H&M water is ‘fashionable’ en staat voor eerlijk, gezond en natuurlijk. De keuze van H&M voor milieuvriendelijk karton past in de huidige tijdgeest van gezond leven, duurzaamheid en eerlijke producten. De bomen voor het karton zijn dan ook speciaal gekweekt onder toezicht van een gecertificeerde bosbeheerorganisaties, met respect voor de natuur en waarbij iedere omgekapte boom er één of twee worden teruggeplant.

Bron: Tetra Pak persbericht

Arash Rahmani
Digitaal strateeg bij Rahmani.nl

Als digitaal strateeg help ik organisaties om online meer groei te realiseren. Mijn eerste contact met online marketing was in 1994 toen ik mijn eigen BBS lanceerde en deze door middel van cd’s en andere BBS systemen ging promoten. Tegenwoordig focus ik me op digitaal strategie en informatiebeveiliging vanuit een breder perspectief. Ik geloof dat er één rode draad moet lopen door de offline en online activiteiten. Informatiebeveiliging dient onderdeel van de processen en cultuur te zijn. Helaas gebeurt dit nog steeds niet bij veel bedrijven.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!